Pages - Menu

Moi czytelnicy *.*

niedziela, 10 marca 2013

Urodzinowe babeczki ♥

Hej. Niedługo są urodziny mojej mamy, więc mam zamiar upiec jej coś na urodziny. Pomyślałam, że będą to czekoladowe babeczki z słodką różową masa. Są bardzo dobre sprawdzają się na różnych imprezach okolicznościowych.

Składniki na 14 babeczek :

  • 220 g miękkiego masła
  • 150 g drobnego cukru
  • 210 g mąki pszennej
  • 1,5 łyżki proszku do pieczenia
  • 4 jajka
  • 4 płaskie łyżki kakao
  • 50 g drobno posiekanej czekolady
Sposób przygotowania :
Formę do babeczek wyłożyć papilotkami. Wszystkie składniki poza czekoladą zmiksować do gładkości. Na końcu wymieszać czekoladę. Powstałą masą napełnić foremki na babeczki do połowy wysokości (bardzo rosną) Piec w temperaturze 170°C przez około 20- 22 minuty do tzw. suchego patyczka. Poczekać, aż wystygną.

Składniki na krem :

  • 300 g serka kremowego typu Philadelphia
  • 250 g miękkiego masła
  • 1 i 3/4 szklanki cukru pudru
  • barwnik spożywczy
Sposób przygotowania :
Masło utrzeć do białości.Stopniowo dodawać cukier puder, cały czas ucierając. Następnie również stopniowo dodawać serek kremowy i ucierać. Na końcu dodać barwnik i zmiksować. Schłodzić przez godzinę. Krem nałożyć do rękawa cukierniczego z ozdobną nasadką. Udekorować ostudzone babeczki. Przechowywać w lodówce. Krem bez uszczerbku dla wyglądu długo również wytrzymuję w temperaturze pokojowej.

Smacznego!


4 komentarze:

  1. Super przepis!:)

    obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że kiedyś przyda mi się ten przepis na urodzinowe babeczki. Mogłaś dodać do posta jeszcze ich zdjęcie bym potem osoba, która je robiła według tego przepisu mogła porównać swoje do twoich. ; )
    Pozdrawiam Mila z the--end-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :P Obserwuję, zapraszam do mnie http://it-bring-me-joy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Awards!
    Więcej na blogu: http://krejzol226.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń